Naar content Naar zoek Navigatie overslaan

Let op: door een groter dan gebruikelijk verschil tussen de spot goudprijs en de goud futures prijzen kan het voorkomen dat de prijzen van onze Goud Turbo’s en Boosters afwijken van de prijs op basis van de goud spotprijs. Dit verschil kan positief of negatief zijn. Voor het stop loss-niveau wordt wel naar de spot Goudprijs gekeken.

Navigatie

Klachten

BNP Paribas Markets wil dat u tevreden bent over onze service. Daarom werken we steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Als u een vraag, klacht of suggestie hebt waarmee wij onze service verder kunnen verbeteren, laat ons dit dan weten. Wij luisteren naar u en zoeken naar een passende oplossing.

Indien uw vraag, klacht of suggestie zonder aanvullend onderzoek kan worden beantwoord, dan wordt u direct over de uitkomst geïnformeerd. Is dat niet mogelijk, dan ontvangt u doorgaans binnen vijf werkdagen bericht van de afdeling die uw vraag, klacht of suggestie in behandeling neemt. Dit bericht bestaat uit:

  • het antwoord op of de oplossing voor uw vraag, klacht of suggestie, of;
  • een ontvangstbevestiging, inclusief informatie over wie uw melding in behandeling heeft, een dossiernummer, de verwachte afhandeldatum en een telefoonnummer dat u kunt bellen voor aanvullende vragen of opmerkingen.
  • BNP Paribas tracht uw klacht binnen 6 weken te behandelen. Indien BNP Paribas meer tijd nodig heeft om de klacht te beoordelen, zullen wij u hiervan tijdig op de hoogte brengen.

Urgente klachten: Indien u een probleem of onduidelijkheid heeft met betrekking tot een dringende handelssituatie die mogelijk tot een klacht kan leiden, dan vragen wij u direct telefoniisch contact met ons op te nemen. Dat via 0900 MARKETS (0900 6275387) of +31 20 550 1150 vanuit het buitenland. Wij kunnen u dan m ogelijk direct duidelijkheid verschaffen of samen met u kijken hoe het beste met de situatie omgegaan moet worden.

Contact

Telefoon

0900 6275387 (lokaal tarief)

+31 20 550 1150 (vanuit het buitenland)

Oplossing niet naar wens?

Als u niet tevreden bent met de reactie op uw klacht, dan wijzen wij u erop dat op de producten Frans recht van toepassing is en de Franse rechter bevoegd is verklaard om over geschillen ten aanzien van het product te oordelen. Ook kunt u overwegen zich te wenden tot het KiFiD met het verzoek voor u te bemiddelen in uw communicatie met onze Franse toezichthouder Autorité des Marchés Financiers (AMF).

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG 's-Gravenhage
www.kifid.nl

Cookies accepteren?

Wij maken gebruik van cookies om u een optimale online gebruikservaring te kunnen bieden. Door deze website te gebruiken, geeft u ons toestemming om cookies op uw computer, tablet of telefoon op te slaan en te gebruiken. Meer informatie en voorkeur instellingen.

Terug naar de bovenkant van de pagina